Tiedye, ew!


Här sitter jag och spanar in kläder på nelly.com. JAG SAKNAR VERO MODA! Allt är verkligen min stil där inne. Här känner jag att när jag väl hittar något är det perfekt och sjukt billigt men det finns så mycket konstigt som man aldrig skulle sätta på sig hemma... Jag menar, tiedye... finns det något fulare? Jag tror inte det! Men det är vad alla klär sig i här borta. Det skulle inte förvåna mig om jag kommer hem och så är sommarens favoritplagg tiedye nu bara för att jag sa det där, men jag står för vad jag säger. Enda gången jag skulle dra på mig en tiedyed Tshirt skulle vara om jag behövde måla något eller om jag vad någon anledning vill se ful ut ! Så det så :)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att läsa dina inlägg!!

Frågade Alva om hon ville komma till oss i påsk... men hon hade viktigare saker för sig som att åka till Patricia... :)

Vi saknade dej i lördags, hade varit så mysigt att få krama lite på dej och prata!

Ha det bäst!

/Gunilla

2011-03-15 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback