l • y • c • k • a ♥


Det var kanske inte precis det här jag tänkt när jag vaknade igår morse, eller när jag åt middag igår heller för den delen, men nu sitter jag med en biljett till Märsta imorgon. Underbart är precis vad jag har att säga! Först får man njuta av att springa runt uppe i nya kyrkan och jobba, slita och dirigera. Sen handla, räkna och fixa med tre mycket fina flickor för att röra sig till kyrkan där vi lagade tacos. Sitta ner vi LÅNGbord och äta tacos med de näravänner och nya ansikten för att avsluta kvällen med spel, disco och ett samtal från en allt för saknad Josefina. Nu sitter jag här, med biljetterna köpta och värsta förväntan på helgen som annars hade bestått av plugg, plugg och plugg. Lycka! Vad vore jag utan min spontanitet ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback