lyckan av att sitta vid ett svenskt tangentbord


Sitter hemma vid min dator med ett svenskt tangentbord! Najsigt värre. Jag har inte haft en sekund över pga av softboll i veckan så det är första gången på många dagar jag inte behöver använda ett online tangentbord när jag skriver! Det roligaste är att man typ glömmer bort att man har åäö så det händer att något a eller o slinker in här och där... dessutom hamnar det nån apostrof (stavning?) innan s:et när jag skriver att något är någons. Typ Patricia's rum... Vanor...

Jag kan i alla fall meddela att Pirates 4 är lätt värt att gå och se! Jag var på bio igår kväll för att se den. Idag blir det Baby Shower för Lydia (Jamis kusins fru) och imorgon EF orientation för hemkomsten - lycka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback