...

Har nu officielt haft min sista fotokritik, lamnat in mitt sista projekt och varit i morkrummet for sista gangen. I alla fall i USA... Inte helt okej :( Det ar nastan sa jag faller en tar. Jag skrev i alla fall varldens mest awesome note till Spalding idag - det tog hela period 2 (ca 45 minuter..) haha

Nu har jag tre dagar ledigt, tredagar i skolan, graduation, tre dagar ledigt och sen kommer jag hem :D Inte mycket kvar och langtar gor jag!! Visst ska det bli sorgligt att lamna allt och alla (hur ska jag leva utan Wal Mart????) men jag langtar feter bregott, mellan mjolk, lagom, fika och allt annat svenskt :) hihi

Kommentarer
Postat av: Linn

Och jag längtar efter att få träffa dig igen!! snart ses vi.. :) <3

2011-05-31 @ 17:43:42
URL: http://amicitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback