Spring break - one day away!


Det här är antagligen det sista ni hör från mig innan jag drar till FLORIDA imorgon. Faktiskt så åker vi till Tennessee imorgon och till Florida på Fredag. Jag har gjort en fin liten karta, jag vet inte hur bra mina linjer är, men det är okej för nu vet ni precis lika mycket som jag. Vi åker till tennesse sover går upp och åker genom South Carolina till St. Agustine, Florida. Där bor vi några dagar och sen blir det Orlando och DISNEY WORLD! Där ifårn beger vi oss hemmåt genom Georgia med ett stopp på två dagar i Gatlinburg, Tennesse oh the Smokey Mountains, North Carolina, och på tordag är vi hemma för Shelbys fösta High School Soft boll match för säsongen. Låter som ett bra lov tycker jag. Jag hoppas att jag ska kunna skriva något under resans gång, men tvivlar på det. Ipoden låter mig inte uppdatera bloggen och dator tänker jag inte släppa med mig. Det kanske blir något på Facebook, vi får se :) Annars får ni ha det bra tills på tordags! :) iiiiiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback