onsdag som borde vara torsdag


Idag har varit en rätt bra dag måste jag säga. Lite trött har jag varit och jag hade helst luggit (haha, NV1 internskämt <3) i min säng och lyssnat på regnet som slog mysigt mot fönserrutan. Men när man kommer till skolan och man är omgiven i folk i shorts så känns det rätt bra. Jag vet att det egentligen är alldeles för kallt för det så känns det liksom som att det finns hopp på bättre tider (Haha det är ju nästan så jag borde få mig ett vuxen poäng för att säga det) Det gör det ju bara bättre när jag fick kommentaren "How is it that you don't have an accent waht so ever" två gånger idag. Sånt gör en liten dalkulla som mig glad, vilket humör man än är på :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahaha luggit!!! :D <3

2011-03-10 @ 13:04:59
URL: http://amicitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback