dag två - Beachen



Gracie checkar in den döda maneten (haha, var tvungen att kolla upp vad jellyfish hette på svenska, svenskan sviker mig allt oftare nu förtiden...) vi hittade på stanen (se nedan)



Jag hittade en fin bikini på Old Navy :) (gillar hur saltigt mitt hår ser ut... haha)

Havet, sanden, saltet.
Solskyddsfaktor 50 och det bar av mot stranden. Leta snäckor, sandslotts byggande, sola, hoppa i vågor. Allt sånt där som man gör på stranden. Det var sjukt härligt, eftersom vi var nära havet så blåste vinden lite vilket gjorde att det var alldeles behagligt inte för hett. Jag måste ju tyvärr säga att även om jag var ute i solen jag vet inte hur mycket så är jag fortfanade vit som ett lakan medan Shelby spenderaded 10 minuter på handduken innan hon hade väl synliga linje. Livet är inte rättvist, jag är i alla fall inte röd så jag ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback