dag fyra - DISNEY WORLD


Redo för tekopparna! :)


Rock on Disney World

Gracie fick köra en båt och fick körkort :)


Känslan är obeskrivlig, jag har besökt disney world. haha! Jag skulle inte påstå att det är så sjukt  bra som alla säger, det är lite barnsligt faktiskt. De flesta attraktionerna är långsamma åka-och-kolla-på-omgivningen grejer, typ som på junibacken när man åker över Emils hus och träffar draken i Bröderna Lejonhjärta. Men det var sjukt kul ändå. Bara det att vara där var underbart. Solen sken och dedt var 28 grader varmt. Underbar dag! Dessutom var de få berg-och dalbanorna jag åkte riktigt bra. Space Mountain i mitt hjärta! Spåren är i mörkret så du har inte en aning om vi svänger eller vad som händer näst. Kul Kul Kul! Dessutom slår inget Gracies ansiktsuttryck när hon springer runt bland allt. Jag skulle utan tvekan kunna springa runt på disney world i en vecka, se alla parker. Nästa gång jag åker till florida blir det lätt ett stopp där. (Ohjaa, jag tänker åka tillbaka!)

Jag vet inte vad jag kan säga mer än att om du får chansen att åka dit, TA DEN!

Kommentarer
Postat av: Desirée

vilken härlig blogg och kul att prova på Usa i ett år :)

2011-03-31 @ 13:38:28
URL: http://myheartsong.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ohh Disney World! Var där i somras. Det var fruktansvärda 38 grader varmt. Höll på att smälta bort. Hur varmt hade ni det? Jag har varit där två gånger och tycker det är märkligt att de inte ändrat nästan någonting på 10 år. Disney World går man nog bara på en gång för sedan har man sett allt. Jag gick två gånger och det var en gång för mycket i den värmen =S

2011-03-31 @ 19:35:10
URL: http://ondkesoboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback