dag fem - bilen

Ledsamt nog var det dags att lämna Florida efter disney. Vi hann i alla fall med en kväll i down town disney där vi åt middag och shoppade litegranna. 19 timmars dag... TRÖTT. Sov på disneys hotell innan vi gick upp bight and early, klockan ringde kl 05.00 och klockan sex bar det av mot Tennessee. Vi körde genom hilly billy områden där folk bodde i husvagnar och halva källare med tre väggar. Lite läskigt var det så dörrarna låstes snabbt. Men när vi äntligen kom fram var kväll och mörkt. Vi åt middag på världens bästa frukost ställe så det fick bli frukost till middag :) Sen bar det av mot gocart banan. Jag vill bara påpeka att jag och Shelby äger! Vi åkte i en dubbel, så Shelby körde första gången och jag andra. Nån dum gubbe tvinga in Shleby i väggen och av någon anledning var gocarten super seg, men när jag körde fick vi en super snabb en. Det var awesome, körde om 5 personer, rätt najs för någon som mig dom aldrig kört tidigare ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback