back to business


Första dagen tillbaka i skolan, det är ju aldrig kul. Eller jo, det var kul att komma tillbaka till skolan det var dock inte okej att klockan ringde kl 06.30 imorse. Men jag kom till skolan och allt var toppen som vanligt. Jag hjälpte folk skapa flickr konton och hjälpte Spalding (fotoläraren) med vår artdepartment hemsida. Sen rulla dagen på precis som vanligt förutom att jag kunde gå runt och skratta mig lycklig åt att jag antagligen var den enda i skolan som inte flagnar bort all solbränna. Antagligen för att jag inte har nån solbränna, men i alal fall... Brooke påstår att jag ser brun ut, men jag gissar på att hon sa det för att jag innan jag åkte lovade att jag skulle komma hem oförändrad. Men äta bör man annars dör man så det är nog bäst att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback