Engelska


Gracie påstår att jag ser ut som Taylor Swift i lockigt hår, haha :)

Igår läste jag ett brev som jag skickat till familjen innan jag åkte hit och ojojoj... Det var det roligaste jag gjort. Jag märker liksom inte så mycket att jag har blivit bättre på engelska. Jag vet att jag är mycket bättre men jag tänker inte så mycket på det. Men när jag läste det där brevet ville jag babra skratta, det var sjukt kul. Det var inte dåligt, det kan jag inte säga men jag hittade en hel del fel i texten. Och nu när jag är i en engelska klass bara för skrivning så kommer jag antagligen bli ännu bättre. Folk säger alltid att jag är bättre än någon utbyttesstudent de ha träffat och många hör inte min svenska dialekt förens de vet att jag är från sverige. Spalding säger dock alltid att hon hörde det första gången hon prata med mig, men det var efter 2 veckor här också. Det är så otroligt kul att kunna ett andra språk, ni vet inte hur mycket jag önksar att jag kunde prata Franska också.

Kommentarer
Postat av: Annika

fin blogg:)

2011-01-24 @ 10:29:17
URL: http://nanikkan.blogg.se/
Postat av: MLI

Åh Florida! Gud vad underbart det måste vara. Hoppas du slänger in massvis med bilder från vistelsen där :)

2011-01-24 @ 10:32:27
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback