ny vecka startar med regn


Shelbys fina alla hjärtans dags rosor

Strömavbrott utan storm. Det har visseligen regnat som tusan i flera timmar men inte en blixt och ingen åska. Men hem kom jag och vi kunde inte gå in genom garaget som vi vanligtvis gör eftersom garagedörren inte öppnades. Så ett tag satt jag blöt och kall i min säng och prata med SHelby som har varit hemma från skolan. Sen kom stömmen tillbaks och vi fick potatis soppa som smaka igenting. JAg är rätt van med osmaklig (inte äckligt bara utan smak) mat nu för tiden men det här tog priset tror jag. Aja, jag hungrar inte ihjäl. Jag ska springa ner och dansa ett tag nu eftersom spöregnet uteslöt min dagliga prommenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback