Happy Valentine's day



Patricia har fått paket. Det är for real världens grej med alla hjärtans dag här. Jag kom upp imorse och Gracie fråga varför jag inte hade valentine's colors på mig. Sen så kom jag till skolan och vi fick massa godis från kompisar och lärare. JAg fick paket fårn Jami och Chris och från Mamaw Sherry. Det är rätt mysigt. Jag har alldeles för mycket godis nu dock... Dessutom har jag fått cupcakes hos Sherry och ska ner till Chris syster snart eftersom hennes dotter Randa fyller år, vilket betyder tårta....... Inte okej! Kul har det varit i alla fall. btw, dagen till ära så satte jag på mig min Livin' the Dream T-shirt efter jag underhållit mig med favorit sysslan - duscha :)

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Vad roligt att vara utbytesstudent! Hade jag med velat vara ett år tror jag :)) Men nu är ju skolan över för min del, synd att man missade det! :D



Svar: Tack!

2011-02-15 @ 09:39:21
URL: http://lindellottilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback