hahahahaha


Ojojoj! Jag har precis kollat på en film jag och två kompisar spelade in till engelskan förra året... Jag dör! Min engelska SÖG! Jag vet att jag tyckte att jag var jätteduktig, hehe. Jag och Spalding, min fotolärare kollade och jag hon satt där heltseriöst och var helt förundrad över att vi kunde prata engelska och jag sitter och skrattar för att vi suger. Jag kan inte ens komma ihåg att jag var så dålig när jag först kom hit... Uppenbarligen var jag väl det. MEn jag vet att det är mycket enklare att prata engelska med en amerikanare för man tar upp lite av deras dialek direkt, pratar man med svenskar tar man upp deras fina svenskengelska. Jag tror att bara en vecka med konstant engelska kan nog göra väldig skillnad, tänk då ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback