att man aldrig lär sig


Florida ♥
Jag ser officiellt ut som ett retard! Det var varit varmt och soligt idag, och SHelby fyllde år i fredags så vi hade lite party ute. Självklart hade jag bara min Tshirt på mig och tänkte inte mer på det. Så där satt jag (för mesta delen i skuggan) och åt på en stol. Jag satt på samma ställe i flera timmar skulle jag gissa och nu är jag röd på hela min högrasida. Jag ser normal ut till vänster men är rena rama kräftan på höger. Det blåste massor jag tänkte inte på att solen låg på heller. Dessutom är det bara 3 april, hemma bränner man sig inte tredje april, det är ju försjutton snö på marken fortfarande... haha. Så nu hoppas jag att det försvinner innan prom xD haha Jag tror allt att jag tänker köpa mig en solskyddsfaktor 50 till mig själv som jag har i väskan 24/7. Det här är ju idiotiskt! Dessutom har jag lyckats få min första bonnabränna eftersom jag aldrig har tshirts på mig hemma... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback