Powder Puff

Jag är livrädd! Om några timmar ska jag spela amerikansk fotboll och jag har INGEN aning om vad jag ska göra eller nått. Vi har inte haft någon träning eller något sånt heller. Men kul ska det bli! Dessutom har vi fixat min tröja så nu säger den SJÖBERG med Ö och allt :) Det postiviva med det hela är att jag är med i Seniorlaget och det är antagligen vi som kommer att vara värst, haha!

Igår hade jag det i alla fall riktigt bra. 18.30 åkte vi från kyrkan ut på en liten tur genom Bedford. Vi fick 12 olika ledtrådar som vi var tvungna att lista ut vilken plats och åka dit ta ett kort med alla i laget. Det måste sett enormt dumt ut när 7 tonåringar sprang ut stannade en sekund och sprang tillbaka. Självklart vann mitt lag eftersom jag hade fullkoll på vart vi skulle... INTE. Men vann gjorde vi. Vi vet förstås inte än eftersom vi använda engångskamror som inte är framkallade än men vi är rätt säkra på att vi har gjort rätt. Efter det åkte vi hem till Ryan's och åt korv och hoppade studdsmatta. Vi satt och pratade, lite som en vanlig US kväll helt enklet. Jag, Emma, RW och Josh spelade Cornhole. Kul kväll!

Nu måste jag gå och hitta något att ha på mig ikväll. Jag antar att jag måste åka och köpa ett par tränings shorts på Wal mart eller nåt. Aja, hör av mig om ingen dödar mig under speletsgång.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lycka till!

"Break a leg"- som dom säger... eller det kanske är just det du inte ska göra!

Kram Faster Gilla

2010-09-17 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback