Homecoming

Igår var all about Homecoming! Jag gick upp vid halv elva pratade med mamma och pappa sen så var det fixa iordning mig som gällde resten av dagen. Emmas mamma fixade våra hår och jag stannade där för att sminka mig och fixa allt det andra man ska. Emmas moster Amanda var där och tog kort innan vi åkte och eftersom Zack kännde sig utanför så tog han på sig sin fulla mundering och kom ner och sa:
"Look I've got my suit, now I can go with you to Hudson's" För det var nämligen nästa stopp Hudson's photography. Vi fick tre poser och vi får bilderna innom nårga veckor. Det ska bli kul att se dom lite bättre för vi fick bara se dom lite snabbt när vi valde vilka vi ville ha.
Klockan var bara 4 när vi var klara och dansen började vid halv nio men vi var hungriga så vi tog vårt gäng och åkte till Golden Correl och åt. Vi satt där ett bra tag sen träffade vi på RW och hans grupp så vi pratade med dom ettag... host typ sa vilka fina kläningar och RW sa Var är mamma? Han gillar inte sin syster så mycket tror jag.
När vi var nog utråkade av att sitta på Golden Correl i våra aldeles för uppklädda kläder så åkte vi hem till Abbey hade kul där i en timme eller två innan vi åkte till skolan.

Jag, Emma, Abbey och Josh. Jag har ballerina skor på mig... Jag är typ lite lång!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansa!

Jag hade så sjukt kul, vi dansade konstant från 20.15-23.00. Det blev inte tråkigt en enda gång heller. Jag hade ingen aning om hur alla deras danser gick (typ kycklingdansen för oss) men jag hängde med för det. Sen var det en massa dålig rapp musik och en massa bra dansmusik också och det var nog roligast. Typ Telephone av Lady Gaga. Jag är pepp på nästa dans guys!

Dagens kommentar var nog Barry som undrade om vi kunde dansa Disco. Sen lärde han oss:
"This goes (disco) here, This goes (disco) there. "
Sen har jag även lärt Abbey att säga "vet du vad?" för vi är lagomt trötta på att hon säger "You know what" och "You know what bud" HELATIDEN. haha Hennes mormor såg lite oförstådende ut imorse när hon sa det till henne dock... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback