Helg

Jag har haft en sjukt kul helg med MeLinda och jessi. Jessi är Melindas utbytesstudent farn Tyskland. Jag har sovit här tva natter nu och Jessi och jag är precis likadana, det är lite kul. Säger hon nat nickar jag och haller med säger jag nagot sa hoppar hon upp och säger, jag tänkte tprecis samma sak. haha. I fredags var vi pa the persimmon festival, jag var mest med Ella fran Finland da men sen pa kvallen sa kollade vi pa tv ovh myste har hos Jessi. Sen sa var det en parad som Jessi var med i sa vi satt och kollade pa den och lite sant. Michelle Super som är en annan IEC (omradesrepresentant för EF) var där med oss ocksa. Vi hade jättekul och bestämde att vi skulle hitta pa nagot pa kvallen ocksa. Vi akte till ett majs fält som dom har gjort laburinter i ovh akte pa ett flak med hö. Vi hade sa kul! Michelle hade sin dotter Alena med sig ocksa.

Jessi, Aleena och jag.

Michelle och MeLinda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju min tröja (och du vet nog då vet jag är) hehe :)

2010-09-29 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback