Wal Mart

Efter skolan idag tog jag min cykel, Karens Cykel som är väldigt liten och obekväm, till Wal Mart för att komma ut lite och för att seom jag hittade. Uppenbarligen hittade jag dit men jag kan ju lova att jag hade rejällt ont i rumpan när jag kom fram eftersom att cyklen är så liten måste jag has bakåt och då hamnar min stackars rumpa mitt på en HÅRD kant på sadeln och det är inte optimalt för musklerna i benen att cykla på det viset men det är bättre än inget. Jag gick runt ett tag och kollade på allt ja hade lust med och sen åkte jag vidare till klädaffärer, det finns i alla fall 4. Jag gick runt ett tag och kollade och lyckades få 10% rabatt för att jag var från Sverige. De ville ge mig ett kort och jag sa att det inte gik eftersom jag inte hade ett tillräckligt bra ID för att skaffa sånt här  så de gav mig rabatten i alla fall. Haha. Sen bar det av hemmåt för att kolla på Camp Rock 2 med Emma. Töntig film och jag ÄLSKAR det! Nu bär det av mot min säng. Jag har planerat att få en 3 miljoner timmar utav dom 8 jag har så jag kan vakna upp pigg imorgon. God natt katt!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Camp Rock 2 är inte töntig ;O

2010-10-11 @ 11:49:27
URL: http://cornelialjung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback