veckan

Den här veckan har mest bestått av långa promenader med MIN musik i öronen och tänka på precis vad jag vill. Jag har varit lite trött på att vara borta från allt. Inte så att jag vill hem men uttröttad för att inget är som jag är van vid. Jag älskar det, det är därför jag är här, bara det att man blir inte pigg av det. Det var riktigt skönt att bara gå runt i MIN värld där JAG bestämmer.  Underbart! Walking + Patricia = perfect match!

Idag har jag varit i bloomington ettag med Karen. Hon hade lite ärenden så jag följde med. Vi gick en kortis i gallerian. Karen såg lidande ut helatiden så jag kollade bara på skor eftersom det var därför vi gick in dit från början. Jag köpte faktiskt två par jeans också för under 40 dollar. Tillsammans. Jag är nästan stolt, fatta att ms. Långben kunde hitta två par tillräkligt långa jeans som dessutom var billiga. AWESOMENESS! Nu är jag trött och redo för sängen. Det är jag visseligen alltid, varesig land eller tidzon. Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback