underligt

Jag var med om nagot riktigt kul imorse nar jag akte min Twinkie-bar (Larry kallar skolbussen for det, eftersom den ar gul utanpa och vit innut i, precis som en Twinkie) till skolan. En tjej kliver pa bussen och hon lyssnar pa musik i sin Ipod. Hon satter sig brevid mig och jag kan hora hennes musik. Det ar bara instrumentalt men jag kanner igen musiken. Jag kan inte for mitt liv komma pa vad det ar. Efter ett tag borjar dom sjunga, pa SVENSKA! Jag satt dar och fick jobba hart for att inte brista ut i gapskratt. Pga det har jag nu gatt runt och sjungit pa Botten Anna heladagen. Hon hade hela Basshunters album sa hon spela 2-3 andra latar pa svenska ocksa. HAHA, jag fick en liten chock dar forst. Men kul var det.

Imorgon ar det skola sen bar det av till Tennessee :D Vi ska aven ner till Alabama den har gangen, sa jag kan bocka av annu en stat den har veckan. Det ska bli sjukt kul !!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Världen är bra liten ibland, svenska i Ipod i USA av en amerikanska. Ha en härlig helg och DU jag är inte förvånad av dina resultat, You are a Star. Kramisar.

Faster Aster

2010-10-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback