Trick or Treat


Sabrina och jag

I går var det den stora Trick or Treating kvällen här. Abbey tvingade mig att gå, jag gick till fem sex hus innan jag var klar. Jag tyckte inte att det var min grej direkt. Men det är typ världens största grej här, det var folk överallt. Du skulle kunna tro att du var mitt uppe i stan för det var tjockt med folk. Det var kö in till husen. Och det är inte som i sverige där du ringer på dörren útan är sitter folk ute på altanen eller har satt ut ett bord i trädgården. De är upptagna helatiden de är kö. Det var allt från två åringar till 60+ ute. Du behövde inte bli förvånad över att se utklädda vuxna för ALLA var utklädda. Karen säger att de som bor i det området där vi gick (5-10 minuters promenad från mitt hus) spenderar runt 200 dollar på godis för en kväll. Det är helt sjukt!
På ett ställe hade de allt från, godis påsar till chips påsar och läskflaskor och ALLT. Det sjukt! Men kul var det även om jag efter tio minuter gav upp godiset och bara var med folk.

Jag tänker allt ta mig en liten tupplur innan kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback