Spring Mill med Familjen Ryan


Helgen har varit bäst som vanligt. Spring Mill även denna helg för min del men den här gången med Abbeys Familj. Det var en liten Familje get together eftersom Barrys två äldsta barn inte bor hemma längre så det var Barry Jr. hans son Jessica hennes man Brandon och två barn och Abbey och RW så klart. RW hade Alexis med sig, hon är i min Smyckes Design och vi har alltid kul på lektionerna så vi hade sjukt kul där också. RW, Alexis och Jag besteg ett berg nästan och Abbey kollade på. Sen gick vi till ett Hotell och drack vatten. Sen tog jag lite familje bilder och senare på kvällen var det en spökvandring som inte var läskig...

Söndag var family night i kyrkan så jag har bakat fail chokladbollar, de smakar vanilj för vi har ingen vaniljsocker så jag fick använda flytande och det blev för mycket. Sen åkte vi dit och spelade spel och Josh, RW, Sabrina och Jag gick ungefär 1 000 000 varv runt kyrkan. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback