Birthday

Football game igår kväll. Sista hemmamachen för denna säsong :( Men snart börjar Basket och det passar mig mycket bättre. det ska bli såååååå kul att gå på matchen mot Michell (grannstaden) för de är värsta rivialerna. Jag menar Falun Borlänge är ju inte mycket bättre. Det börjar bli lite kallt nu. Fast bara på morgon och kväll på dagarna är det fortfarande Tshirt väder. Men igår kväll på matchen var det svinkallt. Kan bero på att kl var 10 men kallt var det.

Idag är det Larrys Födelsedag så vi ska ha lite folk över. Jag vet inte vad vi ska äta men jag ska göra en jordgubbstårta :) ännu lite sverige till Indiana. Jag och Abbey tänkte gå på bio men det verkar inte bli så mycket med det... Jag vet inte.

Lite kort bara nu, men jag måste faktist dusha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback