The Waggoner's

HARRY POTTER ♥
Det var nog den bäst film jag någonsin sett maste jag säga! Det är helt klart värt att gå och se den en gång till. Kan hända att vi gör det kanske. hehe Harry potter nörd ett och två är på språng (Patricia och Shelby) jag ska nu sätta mig ner och läsa Harry Potter 7 igen för den är amazing!

Igår flyttade jag in här och det känns super bra. Jag vet inte varför men jag passar bara battre in här. Gracie går i fyran och ät galen, jag ska visa en film någon gång ska ni se. Jami och Chris är tillbaka lutade och lugna. Shelby är den amerikanska verisionen av mig. Det känns bara toppen det här. Hoppas bara på att det blir så nu. Jag tror på det här jag :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh den var helt sjukt bra ju!!! :D

2010-11-23 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback