Thanksgiving

Mat. Mycket mer har jag inte att säga.
Vi började dagen kl 05.00 med att Torrnado alarmet började så det var bara att ta med dig täcke och kudde ner i källaren. Efter sex kunde vi gå tillbaka till sängen och sova någon timma till. Men vid nio var jag uppe igen. Chokladmuffins till frukost (usch, socker till frukost....). Laga lite mat. Shelby och jag gjorde efterrätt och Någon krabb bulle eller nått. Riktigt gått blev det i alla fall. Vid 12 var vi hos Chris' familj och åt, vid 2 var jag hos Jami's mormor och vid 5 hos Jami's pappa. Jag åt säkert hälften av vad alla andra åt och jag är redo att spricka. Vi har ätit och suttit hela dagen. Jag tycker om att jag inte tycker om maten för jag skulle väga typ 400 kilo vid det här laget i sånna fall.

Även fast jag har två lediga dagar extra den här veckan blir det inte mycket till att sova. Imorgon är det Black Friday sale så jag och Jami åker till Walmart och JCPenny vis 4 imorgonbitti. Jag skulle vilja åka till Bloomington och köpa julklappar, men jag kan inte komma dit. Jag har inget speciellt att köpa imorgon, men jag måsta ju få uppleva USA galna reor ju ;)
Måste sova, men jag ska lämna er med tre bilder av mitt hus. Det SPÖREGNAR ute så ni får vänta lite med en bild från utsidan :)


Mitt och Shelbys rum. Ligger på övervåningen.

Vår balkong

Köket, vi har en källare också med TV och sånt men det är inte mycket att se för tillfället, kanske efter lördag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback