football

I onsdags efter skolan foljde jag med Abbey hem och sov dar. Jag gillar verkligen familjen Ryan!

I fredags sa hade vi pajkastning pa Senior Athletes. Det var sjukt kul. Det var for nagon klubb pa skolan som ville samla in pengar. Sa for en dollar fick man en tallrik med gradde som man fick smeta i nagons ansikte! HAHAH!
Efterskolan akte vi till Brian och GiGi. Spelade lite kort och kolla pa Alvin och Ganget. Jag fick en super fin Tshirt av Ruthann, men en kamera och fjaril pa.

Sen akte jag hem och sov eftersom jag idag, om ett kort litet tag ska aka upp till Bloomington och kolla pa IU Football! :) Brian har sasongs biljetter sa jag aker med honom, Abbey foljer med ocksa. Inte for att jag vet nagot om football men kul ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback