catch up

Jag tror nästan inte att det är sant men det är helt säkert! Det är den 22 november och 22 grader varmt. Det är toppen! Jag älskar det. förhoppningsvis blir det en vinter utan snö. Just nu stormar det och det känns som mitt rum ska flyga med vinden, men det är varmt så vem bryr sig?

Jag har haft det rätt najs idag. Efterskolan åkte vi hem i ca en halvtimme innan det bar av mot Oolitic elementry school för att droppa av Gracie på Basket träning. Shelby och jag tog en tripp genom Steak'n'Shake Drive thru. Shelbys första gång genom en drive thru som chafför. Det var rätt kul och stolt är hon. Så med tre ENORMA milkshakes (som man inte en kan försöka drika hela av) åkte vi mot Mitchell för att träffa Shelbys pojkvänn TJ, och senare åka till Dillons basket match. Det var visseligen lite halv tråkigt eftersom de inte ens var nära på att vinna, men kl 8 när vi gick ut var det fortfarande 22 grader varmt så jag är glad ändå.

Hoppas på att få livet på plats igen nu när jag kommit in lite efter flytten. Så snart jag har tid ska jag lägga upp bilder och försöka blogga mer. Det är bara alldeles för mycket som händer och ingenting kul att blogga om. Imorgon har Gracie en basket match vi ska till så kanske inte imorgon men jag ska fösköka :) Jag har i alla fall fått en namnskylt och brevlåda på dörren av mitt och Shelbys rum så nog är jag välkommen. Känns underbart. God natt alla Svenska :)

(måste bara säga att jag fick en chock när jag öppnade en av skåpsluckorna i köket och hittar Singoalla kakor... Men gissa vad? Dom är köpta på IKEA, haha! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback