Black Friday


Sitter just nu i sängen och kollar på Racael Ray efter att ha sovit några extra timmar efter min galna shopping tur. Vi åkte till Pennys vid fyra och det var kö, kö och köer. Vi åkte sen till Walmart och där hade folk varit sen kl 10 ( det öppnade vi midnatt och elektronik avdelningen vid 5. Men hon hade minsann en TV. Men jag vet inte om det är värt 7 timmar varav två är utomhus i kylan (det var minus i natt, har ingen aning om hur mycket men ändå.) Det var bråk och dragkamp om Handdukar (kul att jag inte kunde komma på vad det hette direkt...) för en dollar. Efterdet åkte vi tillbaka till JCPenny och jag hittade lite julklappar och en ring, en klänning och Munkjackor. EFter det tog vi en McFrukost drive thru åkte hem och sov. Så när vi kom hem vid 6.20 åkte Chris till jobbet. Jag är lagomt trött just nu men jag behöver inte göra något på heladagen så nog ska jag klara mig. Dessutom känns det lite som hemma när jag kan kolla på TV. haha

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Äventyr over there för din del. Här hemma hos oss i Eskilstuna består vårt äventyr för närvarande av skottning, elda så mycket det går. Ute viner nordanvinden, det är -8 och lätt snöfall MEN INNE har Hans och jag tänt första adventsljuset och avnjutit pepparkaka med Kvibille ädelost, glögg och kaffe. Ha de´Patricia vi tänker på dig varje dag. Kram från Adda och Hans.

2010-11-28 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback