vad vore jag utan nv1?


Bara för att jag är på sånt bra humör idag så blir det TVÅ inläg idag. Det är nära på ett haleluja moment där.

Eftersom jag hade max en halvtimmes bokning idag så drog Emma, Sanna och jag ner till ICA och köpte glass. Sen bara råkade vi sätta oss nära ett gäng med unga byggarbetare utan tröja. Jag vet inte hur vi kom dit men... haha Vi höll på och dö av skratt när en av killarna kollade på oss en långstund och innan han gick tillbaka till jobbet så kollade han ner på sina muskler för att se om dom syndes. 

Istället för att följa med flickorna tillbaka till skolan så stannade jag på stan och pratade med Eliza och Adam ett tag. Efter det var jag tvungen att fixa visumfoto. Usch för att vara med på kort när man inte är på humör och när man inte är tillåten att ha fula miner.

När jag skulle köpa jordgubbar träffade jag resten av tjejerna i klassen. I alla fall nästan alla ;) Hängde med dem nån halv timme innan bussen mot hemma gick.

Väl hemma tog bror med mig till sjn för att bada. Igen - det är sommer for sure. Vattnet var varm - sommar varmt. Så där skönt att man slappnar av men vi ytan pinar man sig. Magen är alltid värst! Sen kom jag hem och sov några timma, jag tror att jag håller på att bli sjuk - jag gillar INTE!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback