Tiden går för fort

Sommarlovet är här! iiiiih (a)
Efter skolavslutningen grät jag som ett litet barn. Jag vill inte sluta i min klass, dom är bättre än allt! Det har bara gått en helg men ändå känns det lite tomt utan dom! ÄLSKAR ER! ♥

För tillfället håller jag på att packa ur mitt rum. Städar nogrant och tar ner onödiga prylar i källaren. Det känns som tusen år till jag beger mig iväg men det är mindre än två månader. Det är GALET! Jag fattar inte att jag redan måste börja fixa massa praktiska grejer... Snart är det tillochmed dags att börja packa. Paniken kommer sakta men säkert krypande. Men inte den där hemska - shit vad har jag gjort känslan utan mer OMG snart ska jag få min dröm uppfylld känslan. Jag tror fortfarande inte på att jag ska åka. Jag, lilla patricia ska ut och resa på egen hand. Jag är så PEPP aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback