Life looks better in spring


Jag har svårt att tro att låten kan bli bättre än så. Jag älskar den. Jag ryser och får gåshud varjegång jag hör den!

Jag fryser som en hund. (haha, varför en hund? Pappa säger så jag skyller på honom!) Inte är det kul i alla fall. Det är över 20 grader och jag ligger inne med en filt över mig.  Imorgon ska jag och bästa NV1 till hosjö och paddla fors, jag vill med så galet mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det känns dock ganska orutinerat och osmart att bada om jag har feber.

För övrigt har jag varit galet duktig och gjort lite research. Min skola i USA ligger 4.2 miles bort, vilket är ca 6 km. Närmsta McDonalds ligger bara 1.5 miles bort. Hur ironiskt är inte det på en skala???? hahahaha
Jag har även ett Sears, Subway och ett Starbucks i närheten. Mindre än tre minuter till Starbucks - kan bli farligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback