julshopping

Shelby och Gracie.

Borjade mitt riktiga lov med ett snack med mamma och pappa och sen en tur till Bion med Gracie och hennes morfar. Vi sag Disney filmen Tron: Legacy eftersom det ar det enda Gracie har pratat om i veckor. Jag kan ju inte saga att det var min typ av film med ljusdrackter och dataspel men jag tyckte att den var riktigt bra. VI sag den i 3D, Jim sa att det var den basta 3D film han sett (Jim, Gracies morfara, gar pa bio tre ggr i veckan om det finns nagot han vill se.) Det var inte mycket saker som kom flygande utan mer bara att filmen poppa lite. Jag hade i alla fall ont i huvudet efterat. Jami och Chris var och julhandla i 9 timmar och strax drar vi ivag igen. Den har gangen far Chris stanna hemma och Shelby och jag foljer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback