Basket, tjejkväll, nytt hår och Julparad.



Jag och Shelby
Händelsefulla timmar. I fredags åkte jag hem till Shelby Pritchett efter skolan. Vi åkte sedan därifån mot Bloomington för att äta på Buffalo Wild Wings. vi var 9 senior tjejer från BNL. Jag kännde bara typ fyra av dom men dom är galna och jätteroliga allihoppa så jag har lyckats skaffa mig några nya kompisar. Efter vi hade ätit (gott var det) så körde vi till Bloomington South, eftersom kvällens basket match var en bortamatch.

Om ni kommer ihåg min första footballs match så var den också på bloomington south och vi vann otroligt nog för första gången på 17 år eller nåt. Synd nog hade vi inte sådan tur denna gång men vi låg bara under med 8 poäng och under matchen gång var vi både närmare och längre ifrån än så.

Här börjar den roliga delen av kvällen även om matchen var spännande som sjutton. Megan vill Pierca navlen så mot piercing placet bär det av. Vi åkte till typ 3 olika innan vi gav upp och åkte till ett ställe i Bedford. Där pierca hon naveln och Amanda betämde sig för att tattuera sig. Så vid halv tolv efter att ha varit där inne i typ en och en halv timme åkte vi till Shelby hus. De har försökt få mig att inse att de inte går och tatuerar sig varje dag. haha. Det verkar som jag hamnade i en av deras galnaste dagar ever. Men kul var det. Väl hos Shelby tog vi mat och filtar och begav oss ut till husvagnen. Där var det varmt och skönt. Det är för tillfället typ 0 gradigt och SVINKALLT! Jag fattar inte hur det kan vara så hemskt kallt när det inte ens är kallt. Men det är väl luftfuktigheten skulle jag gissa.

Vid typ två så kom det lite andra folk över och de flytta in i ett litet ut hus som dom har men Amanda och jag stannade i husvagnen och sov. Det var alldeles för kallt för att vara i ett hus utan värme. Sen i morse när vi vakan gick vi in och gjorde pannkakor. Jag blev utnämnd till Pannkakssteckare för shelby lyckates faila tre och jag tycker det är lätt eftersom jag är van med tunna pannkakor och de här är tjocka. Så åt vi som (med jordnötssmör? haha och sirap). Sen kom Brooke, Kali och Mallory in som sov lite längre så då gjorde vi en pizza till lunch.

När alla hade åkt satt jag och Shelby och kollade på previews av filmer tills jag åkte till stan och klippte mig. Jag har även slingat håret. Jag är super nöjd. Jag kan fixa bild senare. Jag var där hur länge som helst dock... Efterdet var det Christmas Parade. Det var lite kallt men helt okej. Jag kunnde inte ta kort för det snöa massor men aja. sen middag på en Mexicansk restaurang. Gott minsann.  Nu ska jag kolla på tv och snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback