Vecka 2

Skolan börjar komma igång på riktigt nu.
Vi började med att dela upp min studyhall i två. Jag hamnade själv med en kompis med den sämmre läraren medan resten av alla våra kompisar fick gå iväg med en av de bästa lärarna på skolan. Jag är int ehelt glad över det men jag ska försöka byta till mig en plats i den andra gruppen. Jag är ju trots allt en Utbytesstudent så jag har ju lite försprång när det gäller sånt.  Annars har adgen varit riktig bra. Vi fick börja designa på smyckes desigen och de första var inne i mörkrummet på fotokursen idag. Jag ska in imorgon och jag är taggad till tusen!
Historia är inte mitt favorit ämne. Varken här eller i Sverige...
Webbdevelopment klassen ska börja imorgon om vi har tur, idag fortsatte vi med alla lekar du kan tänka dig.
Engeskan är underbar! Jag har den absolut bästa läraren på hela skolan! Jag vet inte varför men han är bara coolast! Han har tusen roliga historier från hans liv men ändå så lär vi oss massor.

Jag har bakat muffins idag, annars har det inte hänt mycket mer än skolan. Snart är det Middag så jag måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback