Släkt träff

Efter filmen kom Stephanie och Barry och hämtade oss för att åka till en släktträff. Det var lite för Gregs födelsedag men Barry och Larry (kul att det rimmar) är kusiner så de kom också. Jag fick träffa lite fler kusiner allt var det nu va. Stephen följde med sin kusin Rese hem och kommer hem på måndag. Vi skulle ha åkt dit och hämtat honom på söndag men de kommer upp hit igen istället för att han ville vara kvar längre. 

När jag och Abbey äntligen vaknade kl 11 (det senaste jag sovit sen jag kom hit, är nog på svensk tid fortfarande) så åt vi pop tart till frukost. Det var det sötaste jag någonsin ätit tror jag. Det var typ som hård kaka med kladkakesmet i mitten fast 100 ggr sötare. Inte min favortit...  Sen bar det iväg hem åt.

Kommentarer
Postat av: matilda

tur att frappen var godare, fast våran äckelfrappe var kanske inte så svår att slå? ;)

2010-08-17 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback