Shopping

Måndag var shoppingdan! Ruthann och Regina tog med mig och Jolin till Bloomington. Vi var på en secondhandbutik med massa snygga och frächa kläder sen åkte vi till collage mall. När vi var där var vi max inne på hälften av alla butiker men ändå var vi där i 4-5 timmar. Jag handlade för typ 800 spänn eller nåt.  Vi åt på Arby’s också. Det är ett hamburgar ställe men man kan ha typ rostbiff och så på istället. Jag åt en Kycklingmacka med mycket sallad. Det var det godaste jag ätit sen jag kom hit !! Sen har dom Curly frises. Det är pommes frites som är ganska starkt kryddade och sen ser de ut som spiraler. Väldigt goda var dom.  När vi kom hem vi 5 satt jag en stund och svarade på mail och kollade facebook.  Vi åt middag och var ute ett tag. Karen och jag åkte och handlade vid halv elva så när vi kom hem va jag TRÖTT.  Så jag gick och la mig.

Smink, pincett och rakhyvlar från Target
Solglassögon från Charlotte Russe


T-shirt från American Eagel, T-shirt från Victoria’s Secret

FlippFlopp från Old Navy

Shorts från Aéropostale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback