Papa John's

Jag som inte gillar pizza kan tala om att jag faktiskt hittat en pizza jag gillar! Det är som American take away x 10. Det var verkligen gott! Det och Pizza hut är nog de enda pizzorna jag faktiskt kan äta och njuta av. Men jag skulle fortfarande välja någonting annat före dem.

Regina och Brian kom över igår kväll (efter att jag kommit hem från Spring mill) för att spela Yoker och äta pizza med oss. Jag tycker verkligen om dom de är verkligen intresserade av mig inte bara att jag är från sverige. Jag trivs jättebra med dem och Ruthann är min närmsta vänn här även om hon är lite äldre. De lärde mig att spela och jag tror nästan att jag fattar nu. Det är krångligt men det går. Men mitt i spelandet kom Taylor och Emma över så jag gick ut med dem en sväng och spelade fia med knuff hos Emma. Ända skillnaden med Fia var att det hette trouble. Jag hade en bra dag trotts att jag var rätt trött efter mina och Abbeys äventyr dagen innan och turen till Spring mill. Jag sov gott i natt kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback