mat

All mat här är väldigt konstig. Allt smakar sött utom lemonaden - vilket för tillfället just därför är min favorit. Jag har inte ens vågat dricka läsk än för jag tycker allt annat är sött. Inte för att jag är en sån stor läsk drickare i vanliga fall men. Jag har smakat pyyyyttelite Cerry Coke - inte gott!

Vi har grillat och det smakade sött eftersom de hade dränkt köttet i BBQsås. Jag har ätit potatis med smält ost... Jag fattar inte riktigt grejen med det... Det enda jag ätit (utom när ja ätit ute) som smakar svenskt är Tacos, för den är kryddad.

Det som hjälper är att ha mer salt och peppar på maten. Det gör det hela mer svenskt eftersom att det är ungefär samma maträtter men olika smak. Jag kommer väl antagligen att vänja mig snart hoppas jag. Larry säger att han gillar stack och kryddig mat så det här kommer nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

du kommer älska vanlig svensk bond potatis, fil och knäckebröd när du kommer hem! efter två veckor i USA hade jag galna cravings efter fil och potatis. en kväll skulle vi ha filmmys med popcorn, jag tänkte äntligen något salt och neutralt! så visade det sig att det var candy popcorn. snacka om fail. ;)



jag hoppas verkligen att du har det bra! att det finns goa människor som tar hand om dig för det kan bli väldigt ensamt ibland.

stor kram!

/Hanna

2010-08-25 @ 16:38:53
URL: http://onelittlewhitespot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback