dag 2

Ännu en dag som börjar med att man kliver in i den gula bussen som tar mig till skolan. Eftersom schemat ser likadant ut varenda dag så var det inte mycket skillnad från igår. Vi lekte och gick igen vad som behövdes köpas in för varje kurs. Under min studyhall var det två elever och min homeroom teacher som pratade med mig hela lektionen. Det är inte klokt vad mycket frågor och funderingar folk har när det gäller sverige. Dom var roliga och gav mig deras nummer (även läraren) så de kan ringa mig och jag ringa dem när vi har något kul på gång. Jag åt lunch med Makayla som var en utav de två jag pratade med på morgonen. Hennes kompisar var totalt galna och jag tror att en var längre än mig. Hon var lång!  Annars fortsatte dagen på som tidigare och jag har de två coolaste smeknamnen i min webbdeign klass. Sabrina och Evan som är läraren barn har döpt mig till Sjo.jojo.berg och s.yo.berg.
Jag kom hem för typ en och en halv timme sen och har just pratat med pappa en stund och mamma i ungefär en timme. För första gången sen jag åkte har jag inte gråtit när jag pratar med dom!

Jag är mega hungrig så nu ska jag ta mig något att äta. see ya

Kommentarer
Postat av: Anna-Greta

Du ska se att det går bättre efter hand. Jag brukar säg att om man har en nära relation känns det alltid när man är ifrån varandra, känner man ingenting finns ingen relation. Det är i alla fall en tröst för mig.

Nu ska jag snart ut på After-Work med några arbetskompisar, min arbetsvecka är slut, skönt med 4-dagarsvecka.

Kram Adda

2010-08-19 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback