BNL förvånar mig

Igår när jag kom över i den andra byggnaden där jag har min Webdeveloping and Multimedia klass så kom Mrs. Timan med en bok till mig. Det är bilder och korta text stycken om Indiana. Jag har inte ens henne i någon kurs. Jag tycker väldigt mcyket om henne dock hon pratar alltid med oss när vi ha rast men jag blev lite förvånad.

Idag fick jag en lapp under period 1 som sa åt mig att gå till Cousling office period 5. Jag visste inte vad som skulle hända men det visade sig var Lunch. Jag har lunch period 4 så det blev dubbel lunch för mig, klagar inte. Vi fick dock Pizza och det är kanske inte min favorit mat men ja var inte ensam om det heller. Alla sa att de saknade maten när vi pratade om hemlängtan.

Ops, I've got company. Jag åker ut på en cykel tur med Emma och Katie skriver mer när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback