Tjejmiddag ♥

Nu är man hemma igen efter världens mysigaste, tjockaste, roligaste och anorlunda dagen på länge ♥
Den började med att man åkte ner på stan och kollade på Snowboard tävling med Cornelia, Emil och Richard. Det var trevligt men också mycket tråkigt! Efter det skyndade jag och Cornelia oss till Willy's för att träffa emelie och handla allt inför kvällen... Det blev mycket spring och MYCKET pengar! Mat till en kväll för 240 kr + godis... Vi lyckades iallafall missa bussen med två minuter efter en heldel krongel med betalingen på willy's. Så då var det bara att ringa Erik och fråga om vi inte kunne få komma dit, vilket vi självklat fick!

Efter att ha suttit och haft trevligt hemma hos erik i en timme hann vi iallafall med nästa buss. När vi väl satt hemma hos Emelie blev det laga mat på engång. Så efter ett tag så hade vi lyckats laga förrätt, huvudrätt, efterrätt och gjort drinkar! Mycket gott vill jag lova! Tänkte att jag kunnde lägga upp bilder imorgon :)

Vi struntade i förrätten eftersom vi såg hur himla mycket mat vi hade så det fick "bara" bli huvudrätt! Jag tror aldrig att jag har varit så mätt! + att det blev efterrätt efter! Det var iallafall det godaste jag nånsin ätit ♥

Trevlig kväll blev det sen med Allt flyter och 2012! TREVLIGT! Älskar er mina prinsessor ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia Ljung

Tycker om er så mkt tjejer <3

2009-11-16 @ 20:54:39
Postat av: Patricia

Tycker om er ♥

2009-11-16 @ 21:18:39
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback