Ledigt (:

Efter att igår ha haft en 13 timmar lång skoldag och insett att jag slutade samtidigt som Ben (8 timmars tidsskillnad) insåg jag att jag bara hade franskaplanering idag och att jag var sååå värd en ledigdag
(med tanke på att jag faktiskt slutade 8 i tisdags också).
Så jag sa till att jag inte kommer till skolan idag och fick en välbehövd ledigdag!

Jag känner mig så duktig som faktiskt nu har skickat in Estetreflektionen, mytreflektionerna, som jag kanske skulle ha skickat in för 8 veckor sen... och gjort klart matte hemprovet redan innan halv tolv. Nu kan jag njuta av helgen utan att bry mig om skolan ett dugg! Sköönt!

Nu är det enda måstena jag har kvar idag, rensa ut garderoben och fylla i ansökningspapperna med bläck och lägga de på posten :) Sen bär det av till Us med klädaktion och planering utav helgen med prinsessorna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback