Färdig

Intervjuen är klar och jag känner mig nöjd. Jag önskar bara att det kunde gå lite fortare med paprena! Jag vill ju veta nu nu nu om jag är antagen eller inte! Men det är väl bara att vänta antar jag...  Jag har fått svara på samma frågor som jag svarade på i ansökan både på svenska och engelska. Jag har fått veta samma saker som jag redan visste innan, det känns inte som det gav så mycket men nu är jag en bra bit påväg! :) Nu vet jag åtminstone säker på att jag antagligen inte kommer få veta vart jag hamnar förens i sommar, puh kan jag vänta så länge? Vad vet jag... Jag får väl lov att göra det! Men det känns iallafall bra förutom att jag har extremt ont i armen efter sprutan. Inte är det nått placebo inte, det kom helt plötsligt när jag pratade i telefonen utan att röra på armen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback