091112

Sitter i skolan igen, precis som vanligt! Nu blir det vänta in Gabbi sen ska vi gå upp till Regementet och ah Gympa. Det är extremt kallt ute, så jag kommer att dö på kuppen, men det är något jag får leva med. (Det där blev kanske inte en sån bra mening...)
Efter det blir det självklart Pannkaka med sylt och grädde ;) Eller kanske inte... man vet aldrig! Det kanske inte är så där jätte toppen att leva på pannkakor heladagen, då jag nämligen slutar runt nio idag skulle jag tippa. Nej, nu måste jag dra så inte Gabbi hinner dö ute i kylan innan jag kommer och dör med henne!

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg blogg :D

2009-11-12 @ 21:17:39
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback