snabb blogg

Det är mycket som händer så här på slutet. Jag har städat och rensat ut alla mina grejer, så nu borde jag endast ha grejer som ska med till sverige :) Jag kanske kastar nåt linne eller nån T-shirt medan jag packar men annars borde det vara klart. Sen har dom en massa softboll nu eftersom Gracie har börjat spela hon med så hem är jag aldrig... Igår var det svinkallt och jag satt under filten och frös, men det kanske inte var så konstigt med tanke på att klockan var efter 10 innan vi åkte hem, dessutom var vi 45minuter norrut. Ikväll är det Senior night vilket betyder att vi ska fira alla seniors som tar studenten nu snart, två veckor och tre dagar kvar - PEPP! Så bloggen kommer bli lidande eftersom jag aldrig är hemma :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback