Livet är på topp och gud är god!


Jag känner mig otroligt tacksam för livet just nu! Jag har haft tre underbara helger på sista tiden. Först får man förmånen att ta hand om helt fantastiska barn på JCläger och se dem ta samma steg jag gjorde på läger när jag var som dem. Sen åka hem till världens finaste Josefina på bibelskolan bara för att få dela sin tro med alla möjliga spännande människor. Och för att sluta på topp, baka över 1000 bullar som ska delas ut på gymnasieskolor i falun under veckan :) Hur kan man vara annat än glad när man har en gud som vill det bäst för en i allt !?
"And if our God is for us, then who could ever stop us.
And if our God is with us, then what could stand against.
And if our God is for us, then who could ever stop us.
And if our God is with us, then what could stand against."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback