Studenten


Jag är nu inne i första veckan på mitt sista sommarlov..! Jag tror fortfarande inte på att min fina klass har tagit studenten, det betyder att jag också borde ha gjort det, jag som bara är ett litet barn... Hade det inte varit för att jag var smart nog att åka till USA och levt livet i ett år hade jag stått där med min egen studentmössa (och inte Helenas som jag glatt lånade i en timme). Tack vare Falufri är jag glad att jag har ett år kvar, jag är dock mindre glad att jag måste klara mig igenom det året utan några av de finaste personerna jag känner. Jag trodde att jag var okej med det, eller jag vet att jag är okej med det, men ändå flödade tårarna ner för kinderna när jag såg dem springa ut utan mig. Jag kommer sakna er NV09 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback