Senior Prank Week = Awesomness


JAG DÖR! Det är som att vara på läger igen! Patricia ♥ bus!

BNL är nog världens mest bråk älskande skola... Jag fattar inte riktigt grejen, men bråk gillar dom i alla fall. Igår var det tre tjejer som slogs under lunchen, och ALLA pratade om det resten av dagen... men till poängen!

I måndags så startades BNL Senior Prank Week! Två killar tog med sig sina radiostyrda plast robbotar till skolan. Sedan fick det Alex Pritchett och Ryan Burton (Två stört långa basket killar) och deras kompisar att stå i en ring runt dom. Där står dom och skriker "Fight Fight Fight" medan andra oar och aar när robbotarna slåss. Jag tror seriöst hela skolan var där och försökte att se över alla. Vi DOG av skratt när vi insåg att var robbotar. HAHAHH!

Varje tisdag från och med nu ska de ha ett "krig." I Tisdags var det kuddkrig för hela slanten! USA är lite efter i modet så när folk kom i Onepieces höll dom på att skratta i hjäl sig! Men det var ca 40 pers i pyjamas som hade kuddkrig på parkeringsplatsen! Nästa vecka blir det Vattenkrig :D

I dag var det inte lika kul som dagarna innan, men folk släppte ut syrsor i tjejernas badrum... hehe

Som sagt bus i mitt hjärta! Hoppas på att veckan inte slutar förens skolan är över, hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback