plugg....

Skriva Skriva Skriva!
5,5 sidor av min 7-8 sidors novell klara. Det låter bajs men aja... Jag orkar inte med det! Om jag bara fick skriva precis vad jag ville, då skulle det vara okej. Om jag fick ta min tid att skriva skulle jag kunna skriva långt, men nu är det tvingat och då låter det skit... Sånt gillas inte! Jag kan i alla fall skylla på att jag inte är lika bra på engelska som resten av klassen, det är allt bra najs att vara svensk ibland ;) Jag fick i alla fall 95% (det är etts tarkt A tror jag... A åtminstone) på min senaste SUPERkorta novell :) Och på min 6 sidors så fick jag 97% Vilket är asbra! :D Ska försöka orka 19 skoldagar till, Foto klassen gör det lite lättare! Jag kommer DÖ utan den ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback